REGULAMIN SEA YOU Music Showcase 2025

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin, (zwany dalej: „Regulaminem”) został wydany na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego przez organizatora imprezy pn. „SEA YOU 3city Music Showcase 2025”, która odbędzie się w dniach 10 – 12 kwietnia 2025 r. w Gdańsku, w Teatrze Szekspirowskim, ul. Wojciecha Bogusławskiego 1 (zwanej dalej: „Imprezą”). Organizatorem Imprezy jest Fundacja „Źródła Sztuki” z siedzibą w Gdańsku, ul. Piastowska 67, 80-363 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 786792, której dokumentacja przechowywana jest przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, NIP: 5842784111.
  2. W każdym dniu Imprezy odbędą się panele dyskusyjne, warsztatowe, a także koncerty (zwane dalej: „Koncertami”). Koncerty będą miały miejsce w Teatrze Szekspirowskim, na tzw. „Scenie Magazyn” oraz na tzw. „Dużej Scenie”.
  3. Dobór prelegentów na potrzeby paneli dyskusyjnych, osób prowadzących warsztaty i artystów występujących podczas Koncertów, a także ustalenie harmonogramu ww. aktywności należy do decyzji Organizatora.
  4. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy będą przebywać na terenie Imprezy. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień Regulaminu.
  5. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom Imprezy poprzez określenie zasad wstępu i warunków uczestnictwa w Imprezie oraz zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie, a także uregulowanie praw i obowiązków uczestników Imprezy w związku z nabyciem biletu wstępu na Imprezę.
  6. Poniższe określenia używane w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
  7. „Bilet” oznacza oryginalną, indywidualną zgodę wejścia na Imprezę;
  8. „Obsługa Imprezy” oznacza powołane przez Organizatora osoby do dbania o bezpieczeństwo osób uczestniczących w Imprezie, w tym do kontroli uprawnionych Uczestników do wstępu na Imprezę;
  9. „Teren Imprezy” oznacza miejsce, w którym przeprowadzana jest Impreza. Miejsce to może zostać zmienione z ważnych powodów i podane do publicznej wiadomości przed Imprezą;
  10. „Uczestnik Imprezy” oznacza osobę uczestniczącą w Imprezy na podstawie Biletu, zaproszenia lub identyfikatora wydanego przez Organizatora.

 

II. SPRZEDAŻ BILETÓW:

  1. Bilety sprzedawane są wyłącznie na stronie ebilet.pl. Organizator dopuszcza możliwość sprzedaży Biletów w kasie na Terenie Imprezy w dniach i godzinach odbywania się Imprezy, ale jedynie pod warunkiem dostępności wolnych miejsc w ilości zaplanowanej przez Organizatora, o czym poinformuje na stronie internetowej wydarzenia dzień przed rozpoczęciem Imprezy (seayou.com.pl).
  2. Wyróżnia się następujące rodzaje Biletów:
    1. karnet (bilet dwudniowy) – bilety upoważniające do wstępu na Teren Imprezy w każdym z dwóch dni Imprezy (11 i 12 kwietnia 2025 r.),
    2. karnet student (bilet dwudniowy) – bilety upoważniające do wstępu na Teren Imprezy w każdym z dwóch dni Imprezy (11 i 12 kwietnia 2025 r.) wyłącznie za okazaniem aktualnej w dniu Imprezy legitymacji studenckiej,

 

  1. bilety jednodniowe – bilety upoważniające do wstępu na Teren Imprezy wyłącznie w dniu, w którym Bilet obowiązuje (11 lub 12 kwietnia 2025 r.),
  2. bilety jednodniowe student – bilety upoważniające do wstępu na Teren Imprezy wyłącznie w dniu, w którym Bilet obowiązuje (11 lub 12 kwietnia 2025 r.), wyłącznie za okazaniem aktualnej w dniu Imprezy legitymacji studenckiej.
  1. Bilety nie są imienne. Unikalny kod kreskowy znajdujący się na każdym Bilecie upoważnia okaziciela Biletu do wstępu na Teren Imprezy w konkretnej dacie albo datach wskazanych na Bilecie. W przypadku opuszczenia Terenu Imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie według zasad określonych przez Organizatora w dniu imprezy. Organizator ostrzega, że w przypadku udostępnienia Biletu (w jakiejkolwiek formie) osobie trzeciej, Bilet ten może być wykorzystany przez tę osobę, co w konsekwencji spowoduje, że nabywca Biletu spotka się z odmową wstępu na Imprezę.
  2. Bilety mogą być sprzedawane wyłącznie po cenie wydrukowanej na Bilecie. Zakazana jest odsprzedaż Biletów po cenie wyższej niż wydrukowana na Bilecie. Zakazana jest odsprzedaż Biletów na aukcjach, licytacjach lub prowadzona w jakikolwiek inny sposób wskazujący na zarobkowy charakter takiej odsprzedaży.
  3. Organizator informuje, że zgodnie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń: „Kto nabywa w celu odsprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne”.
  4. Bilet upoważniający do wejścia na Imprezę musi być oryginalny, nabyty zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Bilet nabyty z naruszeniem postanowień Regulaminu może być unieważniony przez Organizatora, bez prawa zwrotu należności. Organizator ostrzega, że kupno Biletów od osób postronnych niesie ryzyko zakupu biletu podrobionego, co w konsekwencji powoduje odmowę wstępu i uczestnictwa w Imprezie.
  5. Osoba małoletnia powyżej 16. roku życia, która nie ukończyła 18. roku życia może uczestniczyć w Imprezie na podstawie zakupionego Biletu samodzielnie, przy czym wyłącznie po podpisaniu przez jej przedstawiciela ustawowego lub innego upoważnionego opiekuna najpóźniej przed wejściem na Imprezę oświadczenia dotyczącego uczestnictwa osoby małoletniej w Imprezie oraz o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za tę osobę małoletnią (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do Regulaminu). Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy przekazać osobom sprawdzającym Bilety przy wejściu na Teren Imprezy.
  6. Uczestnikiem Imprezy może być także osoba małoletnia do 16. roku życia pod opieką osoby dorosłej i na jej wyłączną odpowiedzialność, po podpisaniu przez tę osobę dorosłą najpóźniej przed wejściem na Imprezę oświadczenia dotyczącego uczestnictwa osoby małoletniej w Imprezie oraz o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności (w tym materialnej) za tę osobę małoletnią (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 do Regulaminu). Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy przekazać osobom sprawdzającym Bilety przy wejściu na Teren Imprezy. W przypadku wszystkich osób małoletnich konieczne jest posiadanie odrębnego Biletu dla tej osoby małoletniej i jej opiekuna – nie dotyczy dzieci do 5 lat.

 

III. WSTĘP NA TEREN IMPREZY:

  1. Wstęp na Teren Imprezy przysługuje osobom posiadającym Bilet, który przy pierwszym wejściu na Teren Imprezy zostanie odznaczony w systemie elektronicznym, co pozwoli określić, że Bilet został wykorzystany oraz uniemożliwi osobie trzeciej jego ponowne wykorzystanie w celu wejścia na Teren Imprezy. Każdy z Uczestników Imprezy zobowiązany jest zachować Bilet przez cały czas przebywania na Terenie Imprezy.
  2. Bez względu na spełnienie przesłanek określonych w ust. 1, wstęp na Teren Imprezy nie przysługuje osobom:
  3. znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
  4. posiadającym broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe,
  5. zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego,
  6. wykazującym symptomy zakażenia chorobą zakaźną.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na Teren Imprezy albo usunięcia z Terenu Imprezy Uczestnika Imprezy:

– w przypadkach, o których mowa w ust. 2,

– który nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale II ust. 7 i 8.

  1. W przypadkach opisanych w ust. 2 i 3, Uczestnikowi Imprezy nie przysługuje zwrot środków za zakup Biletu ani inne roszczenia wobec Organizatora.

 

  1. ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE IMPREZY:
  2. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in. Obsługę Imprezy.
  3. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do poleceń Obsługi Imprezy. Odmowa zastosowania się do tych poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Osoby małoletnie w wieku:
  5. do 16. roku życia uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę;
  6. powyżej 16. tego roku życia uczestniczą w Imprezie na odpowiedzialność osób, które podpisały Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale II ust. 7 Regulaminu.
  7. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy obowiązani są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezy, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu.
  8. Na Terenie Imprezy zabrania się:
  9. palenia wyrobów tytoniowych (palenie możliwe jest wyłącznie na zewnątrz budynki Teatru Szekspirowskiego w miejscach do tego przeznaczonych),
  10. niszczenia sprzętu i mienia,
  11. podejmowania działań mających na celu przerwanie bądź zakłócenie przebiegu Imprezy,
  12. używania obraźliwego, wulgarnego słownictwa, głoszenia i wywieszania haseł o treściach wulgarnych i rasistowskich oraz  nawoływania  do  konfliktów, 
  13. wywieszania transparentów,
  14. rzucania przedmiotami,
  15. blokowania wyjść oraz dróg ewakuacyjnych,
  16. wnoszenia i  posiadania  w  trakcie  Imprezy profesjonalnych kamer i aparatów fotograficznych,  dronów oraz innego sprzętu nagrywającego audio i video, mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, a także statywów oraz tzw. selfie-sticków. Zdjęcia mogą być wykonywane wyłącznie dla celów prywatnych,
  17. wprowadzania psów i innych zwierząt, z wyjątkiem psów przewodników,
  18. wnoszenia napojów i żywności,
  19. prowadzenia bez zgody Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także zbiórek pieniężnych,
  20. prowadzenia jakiejkolwiek działalności reklamowej, marketingowej, promocyjnej nie uzgodnionej uprzednio z Organizatorem.
  21. Obsługa Imprezy jest uprawniona do:
  22. stwierdzania uprawnień osób do przebywania na Imprezie, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwania Uczestnika do opuszczenia Imprezy;
  23. wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z Regulaminem, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwania ich do opuszczenia Imprezy;
  24. odmowy wpuszczenia na Teren Imprezy albo usunięcia z Terenu Imprezy Uczestników w przypadkach określonych w rozdziale III Regulaminu.

 

  1. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW IMPREZY ORAZ PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
  2. Uczestnik Imprezy ma prawo przebywać na Terenie Imprezy w czasie trwania Imprezy tj. od chwili udostępnienia Terenu Imprezy przez Organizatora do czasu zakończenia Imprezy, a także korzystać z urządzeń, w tym z zaplecza higieniczno-sanitarnego, które są udostępnione do ogólnego użytku, w sposób zgodny z ich przeznaczeniem.
  3. Organizator może utrwalać przebieg Imprezy dla celów wykonania relacji z Imprezy oraz promocji lub reklamy Imprezy, jak również Artystów, Prelegentów, Organizatora lub podmiotów z nim współpracujących oraz partnerów i sponsorów Imprezy. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych lub promocyjnych, na co uczestnik wyraża zgodę z momentem wejścia na Teren Imprezy.
  4. Fundacja „Źródła Sztuki” jest administratorem danych osobowych:
  • wskazanych w Oświadczeniach, o których mowa w rozdziale II ust. 7 i 8 Regulaminu. Przetwarzanie tych danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz jest warunkiem umownym uczestnictwa w Imprezie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a brak ich podania skutkuje niemożnością wstępu małoletniego Uczestnika na Imprezę. Ww. dane będą przetwarzane w czasie weryfikacji Oświadczeń oraz przez okres 2 miesięcy od dnia ich pozyskania.
  • osób składających do Organizatora reklamacje w związku z Imprezą w postaci imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych (adres korespondencyjny, adres e-mail) wskazanych w treści reklamacji przez jej autora. Przetwarzanie tych danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz jest warunkiem rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację. Brak podania tych danych osobowych skutkuje niemożnością rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację. Dane te będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na reklamację, a po tym czasie – do momentu upływu terminu przedawnienia ewentualnych wzajemnych roszczeń Stron;
  • osób, których wizerunek lub głos został utrwalony w przypadku opisanym w ust. 2 – podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Uczestnika Imprezy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażana z momentem wejścia na Teren Imprezy. Udzielenie zgody jest dobrowolne. Omawiane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu określonym w ust. 2 i przechowywane przez okres wykorzystywania materiałów zawierających dane osobowe do celów wskazanych w ust. 2.
  1. Dane osobowe, o których mowa powyżej, mogą być przekazywane lub powierzane do przetwarzania podmiotom, z którymi Organizator współpracuje w związku z Imprezą.
  2. Dane osobowe, o których mowa w powyżej nie są poddane profilowaniu i mogą być przetwarzane na terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ale również poza, jednak wyłącznie w przypadku, gdy dane terytorium oferuje dostateczny poziom bezpieczeństwa ochrony danych osobowych.
  3. Osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich sprostowania, a w przypadkach i na zasadach określonych w RODO także prawo do:

– żądania od usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia swoich danych osobowych,

– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

– wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

  1. Osoby, których dane są przetwarzane, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

  1. REKLAMACJE:
  2. Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia Imprezy na następujący adres korespondencyjny: Fundacja „Źródła Sztuki”, ul. Piastowska 67, 80-363 Gdańsk, e-mail: kontakt@zrodlasztuki.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji składającego reklamację, a także wskazanie przyczyn reklamacji oraz numer Biletu.
  4. Organizator rozpoznaje reklamacje złożone zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej i udziela odpowiedzi w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi. Składający reklamacje musi posiadać dowód doręczenia reklamacji.
  5. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Wszelkie prawa do nazwy Imprezy są zastrzeżone.
  2. Niniejszy Regulamin jest dostępny:
  3. na stronie internetowej eBilet.pl oraz www.seayou.com.pl
  4. na planszach na Terenie Imprezy.
  5. Korespondencję do Organizatora kieruje się na adres Fundacja „Źródła Sztuki”, ul. Piastowska 67, 80-363 Gdańsk na piśmie.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym Kodeksu cywilnego.
  7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 6.12.2024 roku.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Za Siłę Wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub że może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności. Siłę Wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, ciepło, światło, pandemie czy epidemie, działania wojenne lub działania władz państwowych lub samorządowych w zakresie formułowania polityki, praw i przepisów mających wpływ na wykonanie zobowiązań np. wprowadzenie żałoby narodowej, czy ograniczeń związanych z epidemią lub zagrożeniem wojną.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na Terenie Imprezy.
  10. Zakupiony Bilet nie podlega zamianie ani zwrotowi.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia, w szczególności, jeśli będzie to związane z nakazami lub zakazami nałożonymi w drodze przepisów prawa wprowadzonych przez upoważnione organy państwowe. Organizator nie będzie wówczas zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza Biletu, poza zwrotem ceny wydrukowanej na Bilecie na odwołaną Imprezę.
  12. Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych powodów np. Siła Wyższa, obostrzenia lub ograniczenia związane z pandemią, a ponadto prawo do zmiany programu Imprezy pod względem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty.
  13. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany Regulaminu, w szczególności z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Imprezy oraz bezpieczeństwa Uczestnikom Imprezy, a także wymogi wynikające z przepisów prawa.
Scroll to Top